sobota 4. května 2013

Alkohol

Krásná a elegantní třebíčská premiéra probíhala ve stylu červeného koberce. Resp. červeného krepáku, do kterého jsem investovala celých 30 korun. Celé promenády a focení se tak konaly v duchu „nadnášejte se, nebo se to roztrhne“. 

Poté, co se na nás přišel podívat úplně cizí pes, jsme si připili vodou a šli se podívat na grotesku. Po již tradičním maratonu všech předchozích grotesek (které už v součtu trvají přes 30 minut!) nastala dlouho očekávaná chvíle a my spatřili již finální, báječně sestříhané dílo. Opravdu je na co se těšit. Náš nepředstavitelně a vždycky otrávený kameraman, kterého musíme na každé natáčení uplácet, dokonce prohlásil, že se jedná o vůbec nejlepší grotesku, a to už musí něco znamenat.
Afterparty trvala až do půl jedné v noci a zatímco všichni se vesele opíjeli, já je musela později rozvážet, tudíž jsem se všeho účastnila zcela střízlivá a mohu o tom podat přesné svědectví. Došlo i na naši oblíbenou hru „jaký-kdo-s kým-kde-jak-co dělali-kdy-proč“, která spočívá v tom, že každý napíše jen jeden termín, papír přeloží a pošle dál. Vyšly věci typu „Berta s Bertou“ nebo „Sexuálně nevyhraněný Kristýnin John s Terezou Pleskačovou se navzájem povzbuzovali na polevě svatebního dortu.“
Nic ovšem nemělo na pražskou premiéru, kterou jsem bohužel sledovala jen ze zpráv jednotlivých členů štábu, neboť jsem na bytě zvracela do kýble. Brzy mi bylo jasné, že druhý den ráno už v tom nebudu sama, neboť náš naprosto nezkušený konzument režisér to opravdu rozjel. Poslední (šestou) sklenku vína do něj prý lili ve stylu 6. dílu Harryho Pottera a Brumbálova „Harry už nééé“ – aneb jak se dostat k viteálu.
Při pokusu vypadat střízlivý se náš milovaný scénárista a režisér narovnal tak, že málem přepadl na záda. Je několik věcí, které mě v životě moc mrzí. Neúčast na této premiéře je jednou z nich.

Na youtube premiéru se můžete těšit už v pondělí 6.5.!!

Žádné komentáře:

Okomentovat