pátek 26. dubna 2013

Honička

Když jsem na Třebíčský půlmaraton onemocněla, nezoufala jsem, neboť jsem věděla, že kilometry, které mi utekly, doběhnu o týden později a v botách na podpatku. Konalo se totiž natáčení naší zatím poslední grotesky – Ráďa v Praze.
O zábavu nebyla nouze. Při natáčení scény řítícího se kočárku z kopce jsme málem způsobili infarkt zahraniční turistce, která si chudák myslela, že v kočárku je opravdu dítě. Kvůli jejímu křiku se musela scéna přerušit a celá opakovat poté, co jí Ráďa vytažením panenky z kočáru za nohu předvedl, že opravdu není živá.
Cateringové služby se ujal náš scénárista a režisér Radek Blažek, který na oba dny připravoval chutné sendviče pro celý štáb (ačkoli druhou várku tentokrát s kuřecím masem nazval limitovanou edicí a ne snad proto, že by byla tak zvláštní, ale prostě proto, že jí bylo ale opravdu málo).
Při focení promo fotek a natáčení scén v centru jsme se cítili jako opravdové celebrity, když se na nás hromadně vrhli japonští turisté a začali fotit nejdřív nás a pak sebe s námi, zatímco nám horem dolem děkovali a nešetřili komplimenty.
V neposlední řadě je třeba pochválit výkon Terezy Pleskačové jakožto policisty. V traileru ji nepoznala ani vlastní matka.
Premiéra na youtube se uskuteční 6.5., na zmíněný trailer se ale můžete podívat už teď:

4 komentáře:

  1. Nepoznala ani vlastní matka? LOL! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tereza to uviděla a prej: Na férovku jsem se tam skoro taky nepoznala :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. No co si budem povídat, jak často chodíš s knírem, viď :D

      Vymazat