středa 8. května 2013

Radost až do rána


Moje nejoblíbenější část natáčení je, když už je všechno hotové a my čekáme na den, kdy se groteska zveřejní na youtube. Pak už jen nervózně sledujeme, jestli svou popularitou přesáhne tu předchozí. S potěšením mohu oznámit, že téhle se to povedlo. Za prvních 24 hodin měla přes 600 zhlédnutí a v současné chvíli jsme dokonce na 830! Můj nejoblíbenější režisér pak prohlásil, že on se na rozdíl od jiných zjevně s každým filmem zlepšuje, ano, skromnost je mu vlastní.
 Zde si můžete prohlédnout celou grotesku:


K jedné z nejčastějších otázek – Václav Moravec NENÍ fotomontáž. Učí Radka Žurnalistickou etiku a Moderování zpravodajských relací a náš scénárista a režisér ho dokázal poměrně snadno přesvědčit, aby pro nás natočil jeden záběr, a tak je tam. (Jinak Radkovi patří metál za to, že za ním ve svém volném čase jel přes celou Prahu na Kavčí Hory)
Jedním z nejkrásnějších momentů je, když vás zastaví lidi, aby vám řekli, jak moc se jim vaše dílo líbilo. To se mi stalo zrovna včera ve škole, zastavila mě spolužačka, se kterou se sotva známe, aby mi řekla, že jí ta groteska připadala absolutně skvělá. Ještě ten večer jsem měla možnost vyzkoušet si prostředí kavárny Louvre (mimochodem vřele doporučuji, krása), když jsem se asi po půl roce konečně sešla s kamarádem. Ten byl na grotesku tak zvědavý, že se na ni šel podívat svém na smartphonu hned, jak slyšel, že už jsme ji vydali. Prosmál se celými 10 minutami a obdivoval se dokonalé mimice, kterou dokážeme vyjádřit úplně všechny emoce.
Na tomto místě se chci s vámi podělit o několik reakcí, které mi udělaly ohromnou radost.
Ahojky, dnes jsem měla trochu volněji, tak jsem koukala na grotesky. Jsou naprosto skvělé, moc se mi to líbí. Hodně jsme se u toho s manželem pobavila. Jen jsem si říkala, že jsi trošičku chudák, ale paráda. Moc hezké.“ – Míša Vavřínková

„DĚKUJI!!!!!! Je nádherný, že parta nadšenců je schopna vytvořit v dnešní době nefalšovanou grotesku přesně na způsob starých černobílých snímků, tohle miluju o to víc, že ty klasické už jsem viděl – bez chyby. Super gesta, práce s mimikou to je na Oskara. A Kristy je krásná, ty dolíčky ve tvářích v úsměvu jsou nádherný. V prostředí záběrů Staré Prahy, kostýmy, neotřelý námět v komplexu nemůže nikoho urazit, absolutní oddechovka, totální relax. Posílám přátelům!
Ještě jednou DÍKY!!!!!!“ – Lékařský kolega mojí maminky.

„Ráďa v Praze? Útěk Berty na začátku geniální, řešení situace se slazením kávy geniální, nemluvící dítě geniální, Václav Moravec WHAT!?"?? absolutně nejlepší! ... no ale stejně. Berta stále zůstává mou největší favoritkou!“ – Ondřej Halámek

No a protože jsem si dala tu práci a připravila anglické titulky, máme ohlasy i ze zahraničí.
„Great fun! I recognized so many of the places!!“ – Eileen Lovell, USA

„So entertaining! What a great video, and cast. How creative to cover the 2.. The sugar and coffee was hilarious!!!! You did a great job acting. Everyone did.“ – Joseph Lee, USA

A na závěr děkuji já. Bez našich fanoušků by to vůbec nebylo ono :).

2 komentáře:

  1. Nádherné! To se čte samo! Díky za článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já díky tobě :) Nechci si ani představovat, o co všechno bych byla ochuzena, kdybys mi nenabídl roli! :)

      Vymazat