pondělí 1. října 2012

Komu straší ve věži



Dnes jsem se s vámi rozhodla podělit o to, jakým způsobem již více než rok trávím svůj volný čas. Poprvé mě s nápadem natočit grotesku oslovil Radek Blažek už v loni v létě. Souhlasila jsem a nikdy jsem nelitovala (a jestli jsem nadávala, jakože jo, tak jen naoko). Ještě před tím, než jsme se stali filmovými partnery, natočil Ráďa jednu grotesku sám. Pro ty, co by se na ni chtěli podívat, přikládám odkaz: Ráďa a lehátko.
Jako největší problém se v závěru ukázalo to, jak se vlastně to lehátko skládá správně. Pokud ovšem znáte Ráďu, nemůže vás to překvapit.
Když mi poté, co jsem souhlasila s jeho nápadem účinkovat v grotesce, napsal, ať si vezmu šaty, u kterých mi nebude vadit, že se zničí (jako bych snad takové vlastnila), měla jsem tušit zradu. O několik hodin později jsem lovila piškoty, šlehačku a kakao odevšud. Nevím, proč jsem neposlechla svůj šestý smysl a nevzala si nic na převlečení, to vskutku nedokážu vysvětlit. Jinými slovy jsem cestovala v znečištěných a ulepených šatech, které jsem si po sprše oblekla, přes celé město, abych se doma osprchovala znovu. Pokud vás snad tento popis nalákal na naši první společnou grotesku, pak klikněte tady: Ráďovo rande.
O něco později jsme se pustili do naší jarní grotesky, která je stále má nejoblíbenější, snad proto, že se mi nezdemolovalo žádné oblečení... Jarní Ráďovánky
No a do třetice všeho dobrého jsem natáčela s Ráďou naši další letní grotesku. Naneštěstí jsem celé léto strávila ve Spojených státech (ne, že by se mi tam nelíbilo, ale začátek natáčení byl pak na konci září v 8 ráno, bylo přibližně 10 stupňů a já se měla v letních šatech tvářit vesele). Pro představu přidám další teplotní údaje - páteční odpoledne se pohybovalo mezi 15 a 19 stupni, zatímco voda se držela stabilně kolem 8 stupňů z předchozí noci. Ano voda... Ráďa straší na věži
Pokud by se mě snad někdo chtěl zeptat, jestli jsem si jméno Berta vybrala sama, pak ne. A myslela bych si, že je to bolestně zjevné. Doufám, že jsme vás pobavili a můžete se těšit na naši zimní grotesku, Ráďa má prý několik zajímavých nápadů, které se mnou zatím odmítá sdílet a nebudu lhát, mírně mě to děsí...

2 komentáře: