sobota 13. října 2012

Poslední den na obzoru

Nevěřím na konec světa v roce 2012, budoucnost mě zajímá, a tak asi jako každý racionální člověk v této republice pláču nad výsledky voleb. Doslova. Nejen, že volební účast byla ani ne 35% u senátních voleb a u krajských se udává číslo ani ne o 2 procenta vyšší, ale samotný výsledek je horší, než v mých nejpesimističtějších představách. V této chvíli je sečteno 99,93% hlasů, neočekávám tudíž žádné zásadní změny. Co se týče krajských voleb, Ústecký a Karlovarský kraj vyhráli komunisté a zbytek až na výjimky ovládla ČSSD, komunisty těsně následovaná. Jestli jsem byla zklamaná z minulých krajských voleb, kterým se později začalo přezdívat oranžová tsunami, je mi z těchto voleb fyzicky zle.
Při představě, že tomu není ani rok, co zemřel jeden z nejobdivuhodnějších nepolitiků na naší politické scéně – Václav Havel, a my už zaneplešujeme svá krajská zastupitelstva komunisty, je mi smutno. Já osobně však budu doufat, že jsme se z této děsivé zkušenosti poučili jako národ, přijdeme k parlamentním volbám a prokážeme, že nemáme v hlavách prázdno! Tímto apeluji na všechny čtenáře svého blogu (nedělám si iluze, že by jich bylo mnoho, ale i tak…), aby volili a mluvili o volbách a povzbuzovali všechny pravicové voliče, ať volí!!
To, že vyhraje Romney v USA, ještě není zdaleka jisté, a proto se nespoléhejme na to, že bude kam emigrovat a zachraňme vlastní zemi!

2 komentáře:

  1. Prý plánuješ hromadný přesun své rodiny a přátel do USA. Doufám, že s námi počítáš! Já nechci točit komunistické agitky! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsem říkala, jen pokud tady budou vládnout komunisti a tam bude zvolen Romney. Pak balím kufry, takže se připrav, může to být rychlý přesun :D Je snad jasné, že bych tě tu nenechala! :D

    OdpovědětVymazat