pátek 21. prosince 2012

Vánoce, na které nikdy nezapomenu

Než přijde velká premiéra naší nejnovější grotesky ráno 24. prosince, chtěla bych ještě trošku napínat a podělit se o několik souvisejících zážitků. 

  • Měla jsem svůj první „celebrity moment“, kdy ke mně na stužkovacím plese 4.B přiběhla úplně neznámá paní a volala: „To je Berta, to je Berta!“ Později se ukázalo, že se jedná o maminku mé kamarádky, kterou jsem ovšem nikdy předtím neviděla. Jak jsme objevili, má mimořádné schopnosti v oblasti marketingu, a tak jsme s ní navázali intenzivní spolupráci :) 
  •  Se zbytkovým alkoholem po tomto stužkovacím večírku jsem byla nucena vstát a v 9:30, nechat se vyzvednout (neb do řízení jsem se pustit neodvážila) a začít točit. Pro umění vše. Poznáte tyto scény? Hádat můžete začít v pondělí. 
  • Uvidíte, jak se připravuje dort á la čokoládový mousse.
  • V nové grotesce se můžete těšit třeba na to, jak Ráďa řídí (pro film se překonal a řídil ještě hůř než obyčejně).
  • Zažijete s námi doktora Hrůzu přímo ohrožující životy aktérů!
  • A v neposlední řadě si s námi navodíte tu pravou vánoční atmosféru, neboť jsme dokázali v tuto blátivou zimu natočit i trochu sněhu :)
Pro ty, co neviděli náš trailer, připojuji:

4 komentáře: